Producent i dystrybutor mebli Wespol
- Klient:
- Wespol
- Data:
- Marzec 2011
- Online:
- www.wespol.pl
Nowa strona internetowa producenta i dystrybutora mebli oraz wyposażenia sklepowego, prezentująca katalog produktów i przykłady dotychczasowych realizacji. Wybrane cechy to: zaawansowane funkcje powiązań produktów i zdjęć, notes do zapisywania wybranych pozycji, wielojęzyczność.
Strona internetowa lubelskiej firmy Wespol, wykonana zgodnie z wymaganiami przedstawionymi przez Zamawiającego. Prezentacja produktów odbywa się w sposób hierarchiczny, z podziałem na kategorie i podkategorie. Ilość stopni podkategorii nie jest ograniczona. Możliwe jest pełne, samodzielne kształtowanie treści oferty, przykładów realizacji, artykułów poradnika i innych podstron.
Realizacja uwzględniała uzupełnienie treści (oferta, przykłady) na podstawie dostarczonych materiałów. Poniżej opisane zostały wybrane, charakterystyczne funkcje serwisu.
Powiązania produktów i przykładowych realizacji
Każdy produkt dostępny w ofercie można powiązać z jedną lub wieloma seriami zdjęć przykładowych realizacji (np. konkretnej lady sklepowej ze sklepem spożywczym ABC). Umożliwia to odwiedzającym zobaczenie produktu w rzeczywistym otoczeniu. Z kolei podczas przeglądania zdjęć realizacji, pozwala na wyświetlenie listy użytych w niej produktów.
Wygodny notes
Strona wyposażona jest w notes, gdzie odwiedzający może zapisać interesujące go artykuły. Po kliknięciu na link w prawym górnym rogu strony, otwiera się okno w którym można edytować i usuwać zebrane pozycje, a także wysłać zawartość notesu jako zapytanie. Całość odbywa się w dynamiczny sposób, nie powodujący kłopotliwego przeładowywania się całej strony.
Filtr oferty ze względu na branżę sklepu
Podczas przeglądania oferty mamy do dyspozycji opcję "Wybierz branżę sklepu". Po jej wybraniu, wyświetlana oferta będzie dostosowana do danego rodzaju sklepu. Na przykład, dla sklepów jubilerskich nie zostanie wyświetlony dział "Urządzenia chłodnicze" czy też "Systemy odzieżowe", gdyż tego typu produkty nie znajdują tam zastosowania. Na edycję tych zależności w prosty sposób pozwala Panel administracyjny.
Wyprzedaże i artykuły promocyjne
Określanie towarów promocyjnych jest bardzo proste. Wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole podczas edycji właściwości towaru, wpisując opcjonalnie jego "starą" cenę. Towar automatycznie wyświetli się w dziale "Promocje".
Pełna dwujęzyczność
Strona jest w 100% dwujęzyczna. Określanie tekstów angielskich jest bardzo łatwe. Na przykład podczas dopisywania nowego produktu, wystarczy podać jego angielską nazwę i opis. Pozostałe pola (wymiary, cena) są wspólne dla obu wersji językowych. Waluta (PLN-EUR) jest przeliczana automatycznie.
Promocja firmy i serwisu
Strona jest bardzo przyjazna wyszukiwarkom internetowym, przede wszystkim Google. W każdym miejscu mamy do czynienia z tzw. przyjaznymi linkami (np. www.wespol.pl/regaly_metalowe.html), co w dużym stopniu ułatwia pozycjonowanie się strony. Dla większości podstron określono właściwe im znaczniki opisów i słów kluczowych. Również artykuły w poradniku, będące źródłem informacji dla odwiedzających, przyczyniają się do upowszechnienia witryny w sieci.
Uruchomiono szeroką kampanię reklamową AdWords, czego efektem był ogromny skok liczby wejść na stronę. Rozpoczęto też pozycjonowanie w wyszukiwarkach, dzięki czemu pojawiła się stała tendencja wzrastającej liczby odwiedzin pochodzących z naturalnych wyników wyszukiwania.